Totalt antall sidevisninger

mandag 30. september 2013

Høstens farger !

Høstens farger er mandagstema denne uken . Dette er mitt bidrag !


Jeg synes egentlig ikke at det har blitt så veeeldig mye farger ute ennå , men det kommer vel. Noen steder ser det ut som at det går rett fra grønt til brunsort .


Jeg som har savnet sånn å ha Nyper her hos oss , men joda det er Nyper her også , ved jordekanten vår.

Jeg synes at Nyper er så flotte å se på , og ikke for å snakke om Nyperosene som er de aller fineste !

Hønene elsker jo Nyper , så det var stor stas . Vi får nyte høsten og alt det fine ute i naturen . Ha en god kveld ! PS ! Her kan du se flere bidrag til mandagstema !

13 kommentarer:

  1. Nyper er kjempeflott! Rosene har en siste oppvisning før vinteren.

    SvarSlett
  2. Fine høstbilder Sidsel. Nyper er noe jeg savner her, har ikke funnet noen. Var i banken idag og beundret den flotte nypehekken på utsiden. Spekulerte i om ikke jeg skulle fylle kaffekoppen min med nyper. Spørs om ikke jeg må det neste gang jeg er nede i bygda :-). Nydelig uke til deg, klemmer Pam

    SvarSlett
  3. Denne høststarten er kanskje ikke så helt fargerik enda, men du så fin den er værmessig. Herlig å høre at hønene ble glad for nyper :)

    SvarSlett
  4. Nej, så mycket höstfärger har inte vi heller, men du visar fina höstbilder ändå! Så lite färger finns det ju!

    SvarSlett
  5. Det var ensamma nypon det. Här slutade den sista busken blomma för en vecka sedan. Vackra höstbilder har du i alla fall.

    SvarSlett
  6. Min lilla park utanför fönstret sprakar av höstfärger nu... en sista hälsning innan löven faller! Det är så vackert och din nypon lyser så fint i den bladlösa busken. Har du provat att trä upp dem på tråd? Det blir så vackra hängen:)

    Hoppas du har en fin höstdag!
    Kramar från Eva-Mari

    SvarSlett
  7. Visst är det vackra färger nu när hösten har gjort entré! Jag plockade in en bukett med blåbärsris i alla skiftande färger, får visa den i min blogg. Här har vi haft kalla nätter och just nu har vi bara 5 plusgrader!!
    Ha en fin dag, kram/Finas mammis

    SvarSlett
  8. Høres ut som om gammelnorsk spelsau vil kunne trives hos oss, maasse å spise i det gjengrodde kulturlandskapet. Drømmen er å begynne med noen ganske få og se hva vi får til. Ha en strålende dag, klem Pam

    SvarSlett
  9. These are beautiful pictures of autumn colors. I like the photos of the rose hips very much!
    Have good start in October!

    SvarSlett
  10. Den krakken i forrige innlegg ser ut som en kardekrakk :) Der kan du karde ulla fra sauene . Den ene karden festes på krakken for å lette arbeidet for de som karder ull . Bente .

    SvarSlett
  11. Det är vackert nu, här har vi inte haft så färgrik höst som nu på flera år. Jättefina foton du tagit.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  12. Härliga och sprakande färger erbjuder hösten.
    Ha en fin fortsättning på veckan !

    Kram

    OCH EN Trevlig helg !

    Kram

    SvarSlett
  13. hei,
    innom for å ønske deg en riktig god helg....
    vi håper på sol... mye å ordne i hagen.

    klem TOVE

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !