Totalt antall sidevisninger

tirsdag 19. august 2014

Lyng og annen moro !

Ennå har jeg ikke fått plukket noe blåbær , men litt blåbær lyng til å lage en liten krans av , det er i boks.  Ideen til å lage en blåbærlyng krans , fikk jeg av Solstrimmor . Hun er en mester til sånt ! 

Etter at jeg blir ferdig med å male den lille garasjen nede ved veien , skal jeg male verandaen . Det er liksom ikke en eneste hel dag uten en regnskur og litt lyn og torden nå for tiden .  Jeg håper at vi får mer sol og varme ! Ønsker deg en fin dag !

6 kommentarer:

  1. Ahh, så roligt att jag inspirerat dig till att binda en blåbärskrans! Jättesöt är den där på väggen! Du har många målarprojekt på gång, du är verkligen ivrig med penseln. Hoppas regnet snart avtar så du kan fortsätta, nu kan vi inte skylla på värmen längre! Och visst är det skönt att kunna andas igen?

    Ha en fin dag du också!
    Kramar från Eva-Mari

    SvarSlett
  2. Här gick vi genom skogen på förmiddagen och visst fick vi regn på oss innan vi hann hem. Sen tog vi en tur med bilen, bara för att hitta på något och visst fick vi regn!!
    Så fin din blåbärskrans är!
    Ha det gott och nu måste vi snart få lite bättre väder eller ska det hålla på så här tills snön kommer!?
    Kram/Finas mammis

    SvarSlett
  3. Här verkar det inte bli så mycket blåbär, eller så kikar jag på fel ställen. Undrar var thailändarna hittar sina bär, de säljer massor av bär varje höst. Men halva nöjet är att få vara ute i skogen och helst då med en fikakorg också.
    Min katt är en bengal/oriental, på katthemmet hade de två och suckade för det är ganska intensiva raser. Och så låter de mycket och ofta!
    Vilken fin krans det blev av blåbärsriset!
    Så du har fattat penseln igen? Det ska bli kul att se den målade verandan sedan!

    Ha det bra!
    Kramar
    Cia

    SvarSlett
  4. Å så fiiin! Det ble så fint på veggen, også veldig gøy å lage noe selv! Gir en en helt spesiell god følelse : ), spesielt med tanke på å bruke naturmatrialer som er der hele tiden til rådighet og helt gratis ; )!
    Ha en fin dag!
    Klem lillesøster

    SvarSlett
  5. Så fin blåbærkrans du har laget. Det var en god ide, kanskje jeg og vil forsøke det. Problemet her er at mye av blåbærriset har tørket bort i løpet av vinteren. Det betyr også at vi ikke har funnet blåbær i sommer.

    SvarSlett
  6. Åh, finnes ikke mye som er koseligere enn en søt krans, din er ikke noe unntak. Ble inspirert til å ut og finne meg blåbærlyng, takk :)! Klemmer Pam

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !