Totalt antall sidevisninger

lørdag 30. august 2014

Ute og inne .

I noen dager denne uken , var vi på hytta på fjellet .  Godt å komme seg litt vekk hjemmenfra , slippe å se arbeid som venter i enhver krok . Sjekk d e n  store soppen da !

Ennå er det lite høstfarger , men det kommer litt etter litt .

Det er flott ute i naturen da , mye fint å se !

Det er så deilig med høst , når det er klar blå himmel og deilig sol ! Jammen har det begynt å bli kjølig morgen og kveld nå ! I dag er det bare regn og gråvær , noe stusselig , spør du meg . Det er liksom begrenset hvor lenge man skal kose seg med disse tente lysene og kaffekoppen ...

Gregor har rasert blomsterpotten min med logring av halen , så da ble det en fin bukett inne i stuen . Ren glede du !


Det er mest fristende å gjøre som Alfred i dag , ta en real gjesp og legge seg på sofaen med teppe , men nå skal jeg ut i garasjen å male en liten hylle jeg skal ha på kjøkkenet  . Ha en god lørdag !

3 kommentarer:

  1. Å ja det er deilig og flott i skog og mark nå på denne årstiden.

    Fine bilder og flott katt, god helg.

    SvarSlett
  2. Enig med deg ang kaffekoppen og lysene....kos en stund ja, men så holder det. Da bærer det ut uansett vær. Elsker høsten, men gruer meg til snø og glatte bakker gitt. Huff, blir værre for hvert år, smart å bo på en bakketopp da! Fine bilder du viser, litt av en sopp! Idag skal jeg ut og finne materialer til krans. Ønsker deg en fin søndag, klemmer Pam

    SvarSlett
  3. Høsten er ei flott tid å være mye ute (i alle fall om høstregnet holder seg borte). Og så få man energien man trenger til å gyve på neste prosjekt hjemme. (",)

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !