Totalt antall sidevisninger

onsdag 16. januar 2013

DET VERSTE JEG VET ...

er å få sånne kjøkkenting i gave !!! Merkelig da at jeg har fått både en diiiger kjele og en kaffekjele av m e n n ! Men da mamma og pappa kom med denne Kenwood maskinen i stedet for blomst i romjulen , ble jeg kjempeglad . Akkurat en sånn har jeg virkelig ønsket meg den senere tid. Kjempekjekt for meg som har så vondt i armene ... bare slenge saker og ting oppi og så fiks ferdig ! Så lettvint og greit .

Så i dag blir det hjemmebakte brød , som nå står til heving oppå vedovnen. Nå skal jeg lage meg litt kaffe og kose meg litt og ikke tenke på tannverk som har holdt meg våken i natt og fastkjøring av bil på vei til å kjøpe Ibux tabletter... til å bli gal av . Fin onsdag til deg ;)

9 kommentarer:

  1. Kjøkkenmaskin er genialt! Elsker vår :) hjemmebakt brød hørtes deilig ut.. :) god bedring :) klem

    SvarSlett
  2. Vilken fin maskin du fått! Det blir mycket skojigare att baka då! Du behöver säkert antibiotika och spolning av "hålet". Ibland lägger man i en bakteriedödande tamponad, men det är inte så lätt att få den att sitta kvar i överkäken. Hoppas det bättrar sig! Kram/finas mammis

    SvarSlett
  3. Glömde ju svara på din fråga om vädret, här har vi snö på träden, det är som på ett julkort och 5 minusgrader. Kram

    SvarSlett
  4. Hatt min siden bryllupet for 24 år siden...stadig i bruk! Nå mest av Kristine, men likevel!

    SvarSlett
  5. Ja Torill , de er veldig utholdende heldigvis. Deilig å slippe sleiva hehe.

    SvarSlett
  6. Hva skal jeg tenke da, som fikk skrumasin hos kjæresten til jul. (",)
    En kjøkkenmaskin kan man imidlertid ikke klare seg uten, jeg har verken armer eller tålmodighet til å elte store deiger lenge nok for hånd. Og hjemmebakt er best, så da er det et must!

    SvarSlett
  7. Undrade allt hur det skulle gå efteråt när jag läste inlägget om tandläkaren. Kanske hjälpte värktabletterna, om inte måste du ringa och få en akuttid, om du inte redan gjort det. Gott bröd har du i alla fall, vilken bra köksmaskin.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  8. Kjøkkennmaskin er et must for å bli glad i å bake. Så godt med nystekte brød!

    Ha en fin dag videre!
    Klem fra Karen

    SvarSlett
  9. Det var en bra present till dig! Jag har också för mig att Kenwood fått bra testresultat och visst är det skönt att slippa knåda tunga degar!
    Tack goaste du för dina kommentarer, jag gillar verkligen det du skriver och blir så glad!
    Jag började skriva nu och berätta vad som hänt men jag raderade för jag känner att ilskan kommer, jag får berätta det för dig en annan gång.
    Men visst är det så, vänner är vänner i alla lägen! Och att be om hjälp kan behövas någon gång.

    Önskar dig en fin helg och hoppas du slipper värken!

    Kramar
    Cia

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !