Totalt antall sidevisninger

søndag 16. september 2012

I går ble det en bitteliten tur opp til hytta på oss.

Ikke akkurat "Broene ved Maddison county " dette her , men...
Det gjelder å holde seg på plankestien ! Det er myr over alt, men hvor pokker er multene ??
Ja her er bilde av den stakkars mannen min ,som måtte bære sakene opp til hytta alene. Tuller ikke , men det føltes som at lungene mine skulle kollapse bare jeg hadde gått opp den bratte bakken til hytta.(håper jeg blir bedre snart.)

Kaffekos på verandaen ble det i alle fall.
GOD SØNDAG !

3 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. så koselige bilder :) godt å kunne ta seg en tur opp på hytta iblant :)

    SvarSlett
  3. Så trivelig det ser ut. Likte godt brua. :) Fine høstfarger.

    Du lurte på fargen på speilet, det vet jeg ikke, siden det er kjøpt i denne fargen.

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !