Totalt antall sidevisninger

fredag 14. september 2012

MAMMAHJERTE ! Jeg leste ordet mammahjerte på FB , der en mor sa at hun hadde vondt i mammahjerte , når datteren skulle opereres.Jeg hadde aldri hørt det utrykket før , men jeg visste med en gang hva det var.Et veldig beskrivende ord , synes jeg. Et godt ord.

Jeg ble så glad i mammahjertet , da min enebårende, som jeg liker å kalle han kom opp på soverommet mitt og serverte te,frukt og nøtter...pent dandert .

Han , eldste sønnen min så nok at mor trengte litt pleie og omtanke. Jeg har en luftvei infeksjon med en crp på 113 , så formen er på bånn.

Da er det godt å bli litt glad i mammahjertet , ikke sant ?

2 kommentarer:

  1. HEI,
    mammahjerte er et godt ord...ja!
    ser dere også har sjauet ved... vi har og det. masse ved i hus nå. heldigvis.
    fineste helgen til deg, min trofaste bloggvenn .-) setter stor pris på dine hilsener!
    klem TOVE

    SvarSlett
  2. Ja det var ett talande uttryck, så vackert. Hoppas du mår bättre och att infektionen ger med sig, gulligt av din son att komma med något gott.
    Tack också för din kommentar! Det hela handlar om en upprättelse över min älskade yngre syster som dog för tre år sedan... en svår tid på många sätt. Efter två långdragna rättegångar kan jag och hennes dotter börja gå vidare.

    Varm krya på dig kram från mig
    Cia

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !