Totalt antall sidevisninger

onsdag 9. mai 2012

Du verden...

Noen står ennå to sammen i en potte , må se å få delt de også.

To forskjellige tomater , de vanlige og små plommetomater.

Skulle jo egentlig bare ha leirepotter og trekasser der , men måtte nå ty til litt "plææstikk " også.
Sånn som det vokser og gror i drivhuset om dagen . Det er stadig noe å pusle med der ja og nå er det så fullt at jeg snart ikke klarer å komme inn døren der. Det skal bli deilig å få satt Stemorblomster ut nå . Druen kommer igjen i år og har allerede mange miniatyr drueklaser på lur . I fjor hadde vi tomater i massevis helt ut i November , og da hadde vi bare noen få planter. I år har jeg gitt bort noen tomat planter til familien , jeg har solgt noen og enda så har vi tjaaa ca. tyve tomatplanter igjen. Ja det skulle holde i år da hihi. Ellers så venter jeg på at Dansk stuelønn plantene skal komme opp , at Skaugum Begoniaen skal begynne å spire ( har to som er store med blomster alt , knoller som jeg fikk av Inger Lill i fjor ) og at Blomkarsen skal bli litt større så jeg får satt de ut og kan få sådd noen flere sorter.Ahh koselig med drivhus !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !