Totalt antall sidevisninger

mandag 23. oktober 2017

Høsten er her .

Høst  , forfall , trist .
Neeida jeg er veldig glad i høsten jeg .Når det er sol vel og merke ! Jeg har tatt en del bilder i fine høstfarger ,som jeg hadde tenkt å legge ut nå . Nakne trær hvor alle de flotte fargede bladene ligger rundt den mørke stammen på bakken . Så viser det seg altså sånn at alle bildene ble så dårlige i farger og så dosne at jeg nesten ikke kan se hva det er .  Så gøy , not !



Jeg får prøve å fikse på kameraet og se om jeg får til noen bedre bilder til neste gang . Her er i alle fall vesle Tårtan ,som har blitt en diger kjempe ,en godmodig en !

Vesle Bella er stadig på besøk og koser seg ute på svenskegården .

Ja forresten ,nå har vi solgt gården vår hjemme i Norge ,så bloggtittelen er litt misvisende blitt . Vi har sveitserhus på svenskegården ,men her er det ingen epletrær . Det nye huset i Norge ,skal vel også være et sveitserhus ,men det er bare fake som jeg sier til jan . Jaja ,men om hundre år så er dette huset også gammelt og ærverdig ,mener han. Hmm sier jeg bare .
Jeg ønsker deg som titter innom en fin ny uke !

3 kommentarer:

  1. Hyggelig å høre fra deg igjen. :)
    Ikke alltid så lett å gjengi farger riktig med kamera. Prøv å fange nordlyset en gang... Når det gjelder sveitserhus eller ikke sveitserhus, og epletre eller ikke så er det jo alltids en mulighet å skifte navn på bloggen. :)

    SvarSlett
  2. Men, nu hänger jag inte med! Har ni köpt ett nytt husi Norge? Har ni svenaka huset kvar ännu? Är just nu inte så aktiv på fb eller ännu mindre på insta som jag inte gillar alls. Tacka vet jag bloggarna! Blir så glad när du gör ett inlägg. Hundarna är viktiga i ditt liv, det märks.
    Skulle vara kul om du ville visa ditt nyaste hus!!

    Ha det fint i höstmörkret.
    Kramar från Eva-Mari

    SvarSlett
  3. Ja här har det hänt saker i ditt liv! Men så bra med ett hus som inte behöver renoveras utan är färdigt precis som det är!
    Sen när ni har lust så är det bara att ta sig en tur till det lilla torpet i Sverige! Perfekt!
    Kram/Finas mammis

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !