Totalt antall sidevisninger

lørdag 26. september 2015

Godt for alt man er kvitt !

Å slå i stykker et eldgammelt skap er nesten umulig ! Det er brukt fine , tunge og solide materialer på det kanskje hundrede år gammle skapet , som tidligere huseier har laget i sin tid. Lenge tenkte jeg på å male det , men hver gang jeg gikk inn i den vesle stuen i andre etasje , så syntes jeg at det var så dystert , noe tungt ved det gammle skapet .

Så det var godt å få  slått det i stykker og kastet det ut. Skapet var nemlig for stort til å bære ut , så da ble det sånn. Grunnen til at dette ble gjort i dag , er at nå har vi endelig begynt å pusse opp soverommet vårt , som er omtrent like koselig som et gravkammer !  Sengen måtte flyttes ut i den vesle stuen oppe og da ble det trangt , så skapet føyk ut . Jeg skal vise deg bilder av soverommet , når det blir ferdig . Platene på vinduesveggen måtte rives ned , men det blir nok bra , når vi får fikset det igjen.  Alltid prosjekter her i huset , men det nærmer seg mer og mer ferdig . GOD HELG !


4 kommentarer:

  1. Nei og nei, tenkte jeg først, men du har nok tenkt nøye gjennom saken før dere bestemte dere for å gjøre kort prosess. (",)
    Lykke til med soverommet, gleder meg til å se.

    SvarSlett
  2. Det er en café her i nærheten hvor de har laget hyller av planker fra gamle skap, fine hylleknekter i smijern. Så koselig og annerledes. Jeg har stjelt ideen og brukt deler av ei gammel kiste. Som du sier så er materialene i gamle møbler skikkelig solide og ordentlig kvalitet. Så nydelig utsikt fra verandaen, for en herlig plass å nyte kaffen! Du må ha en riktig herlig helg, du og dine. Klem fra Pam i sør

    SvarSlett
  3. Ibland blir det sådana beslut och det kan kännas riktigt bra. Jag har kastat två gamla soffor men var tvungen att demontera dem i småbitar innan jag kunde kasta dem. Vilken befrielse det var!
    Det blir spännande att se sovrummets förvandling! Du kan hämta inspiration från mitt senaste inlägg...hi,hi!
    Vilken fin utsikt ni har från övervåningen!

    Varm kram /Cia

    SvarSlett
  4. Ser ut som ett spännande projekt!
    Jag får kika in framöver och följa fortsättningen.
    Må så gott!

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !