Totalt antall sidevisninger

søndag 6. april 2014

Søndag = hviledag ...hehe.

Her sitter min private snekker og beskuer de nye skapene i kjøkkenet . Dette gammle , lille bakebordet fikk plass foran det ene kjøkken vinduet og det ble veldig koselig , synes jeg.

Jeg er overivrig på å plassere tingene i kjøkken skapene , selv om det er en stund til kjøkkenet er oppe å går. Herlighet så mye man har ! Noen ting må kasseres , men en god del trenger man jo også. Det verste blir å plassere kjelene og alt det kjedelige der. For ikke å snakke om oppvaskmaskin og komfyr , det er ikke akkurat koselige ting å se på synes jeg , men , men ... God søndag til deg !

7 kommentarer:

  1. Så fint med glasdörrar i skåpen, och färgen är jättefin. Han kan känna sig nöjd din handy man.
    Kramar/AM

    SvarSlett
  2. Så fint ditt kök kommer att bli, med bakbordet där....
    Du kan verkligen vara nöjd!
    Kram/Finas mammis

    SvarSlett
  3. Så spennende å se hvordan det blir! En nydelig blå-grå farge du har brukt på skapene. Klem Pam

    SvarSlett
  4. Flott med grå kjøkkeninnredning...blir sikkert kjempebra når dere engang blir ferdige....vær tålmodig og gled deg for hvert lite fremskritt :)....ha en fin uke....

    SvarSlett
  5. ALL GRUNN TIL Å SITTE
    Å NYTE SYNET
    DETTE BLIR FLOTT
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  6. Men så fint det blev med färgen på köksväggarna, helt i min smak! Och så klart Jan ska sitta ner en stund, vila och betrakta sitt fina arbete.
    Skåpdörrarna är väldigt fina med glas och färgen är helt rätt. Så fint kök ni får!

    Kramar
    Cia

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !