Totalt antall sidevisninger

mandag 3. februar 2014

En begivenhetsrik helg !

Lørdag morgen bakte jeg pizzasnurrer og gelekake , eller ostekake som det egentlig heter . Navnet på kaken ble omdøpt , da pappa ikke er noe glad i ostekake ! Dette er mamma og pappa`n min og det ser ut til at de koser seg , for begge to smiler og ler. Jeg koste meg veldig jeg også . Det er så koselig når de kommer på besøk !


Her ser du bilde av hun som hadde bestilt pizzasnurrer og ostekake , nemlig fødselsdagbarnet . Hmm ser ut til at alderen begynner å kanskje tynge litt Nina.....

En uke før denne lørdagen fikk jeg den aller nydeligste fest innbydelsen ever ! Lille Jonathan på fem år nesten hvisket frem : Mommo , jeg lurer på om du og Jan vil komme på fest lørdag kl. fem ??FEEEST , å jaa det vil vi , det blir gøy !!! Her ser du bilde fra festen lørdag kveld ,en hund på rulleskøyter kake , waaaw så fin !


Se på disse goingene her da , så fristende !!! De var kjempe gode !


Festbordet var fint dekket på av Jonathan inne på rommet hans, men desverre så kan jeg ikke legge ut bilder av det , da det var flere på festen , som jeg ikke har spurt om det er greit å legge ut bilde av.  Veldig fint var det ! Litt dårlig bilde , men det er altså av bestefar Jan og lilleste Isak .

Dette er nydeligste Jonathan i hele verden , som ba inn til fest ! De barna er bare knusbedårende ! Da vi skulle reise hjem igjen , så sa han ... takk for at dere kom ! Hva ? Noe så veloppdragent , sier jeg bare !

Det var jammen meg en kjempekoselig helg !  Her ser du bilder som er litt mer hverdagslige igjen , kan du si .

Deeet vannvittige is og snø raset henger ut omtrent borti to meter fra taket , voooo , det er farlig ! Nå har noe av det falt ned heldigvis . Da vil jeg bare ønske deg en fortsatt fin kveld !!

6 kommentarer:

  1. God morgon !

    Vilka fina bilder.
    Härligt att se alla glädje.
    Ha en fin vecka !

    Kram

    SvarSlett
  2. Åhhhh...de er noen ordentlig "goinger" de gullungene der : )! Sååå skjønne...men så har de noen FLOTTE foreldre også da!
    Klem lillesøster

    SvarSlett
  3. Det där snöraset skulle jag inte vilja få i skallen! Sååå söta dina barnbarn är, jag blev speciellt förtjust i blicken på Jonatan!
    Mysigt att bli bjuden på fest! Ha en fin dag!
    Kram/Finas mammis

    SvarSlett
  4. Det høres ut som ei kjempekoselig helg. (",)
    Så bra at det bare er å døpe om kaker, så liker folk dem. (",)

    SvarSlett
  5. Å herlighet.....for en snø/ismengde!!!!!Skal si det er forskjell på folk...her er ikke en flekk,og man får følelsen av vår,ihvertfall midt på dagen med sol.Kaldere til kvelden da!Send gjerne litt snø hit!!!
    For et sjarmerende bursdagsbarn:())))
    Et godt og lurt smil,sikkert strålende fornøyd med dagen.Herlig de spente,strålende øynene barna får slike dager :)
    Og dere hadde det nok supert dere også ser det ut som!!!!
    Og så ble jeg sååå misunnelig når jeg leste du er ferdig å skrape trapp...Gosh,jeg er såååå lei!!!Spesielt siden D går så sakte siden jeg bare klarer å gjøre litt og litt.Men mååå holde ut...har gjort fra meg øverste delen så jeg har fått en forsmak på hvor deilig det blir;)
    Men akkurat nå tror jeg det er senga som skal få bli deilig,verker i skuldre og armer etter dagens trappeøkt - men man skal visst lid for "skjønnheten " ;)
    Toveklem :)

    SvarSlett
  6. Så fint av Jonathan både att bjuda in er och att tacka för att ni kom, en fin kille! Och med en fin mamma! Och dina föräldrar ser ut att må riktigt gott.
    Kakan fick mig att både leta hunden och le brett!

    Här trodde jag en lastbil körde in i trädgården när det rasade från taket, vilket dån! Skönt att det ramlat ner.

    Kramar
    Cia

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !