Totalt antall sidevisninger

torsdag 2. mai 2013

BRUKTDUELLEN hos NIB ...

Bruktduellen hos NIB ,  slenger jeg meg på ! Dette nydelige fatet eller terrinen , reddet jeg fra søppel containeren i siste øyeblikk.

Og dette koselige frokost settet fra Figgjo Flint , fikk jeg helt gratis gjennom Finn.no

Ufff ja , jeg ser det nå ... kontaktene ! Men dette maleriet fikk jeg også gjennom Finn. Det er helt utrolig hvor mye fint jeg har fått tak i på Finn, alt folk kaster !!!







Dette gammle flotte skapet , kjøpte jeg på gjenbruk butikken på søppelfyllingen.
Mange fine detaljer på dette skapet her !
Flotte ben har skapet også ! Jeg kunne holdt på med å sette inn bilder i hele dag , av brukt kuppene mine , for de er mange. Men HER kan du også se mange fine bruktfunn !


10 kommentarer:

  1. Helt fantastiske bruktfunn.Utrolig at du FIKK det serviset. Veldig kult og flott!

    SvarSlett
  2. At det går an.
    ;-) så mye fint du har funnet og fått. heldig du.
    klem TOVE

    SvarSlett
  3. Her var mange flotte ting. Men er det gratisting å få på Finn.no altså ? Den terrinen på første bilde er berre heilt fantastisk.
    Lukke til i konkurransen :)

    SvarSlett
  4. Så fin terrin du visar. Hade någon verkligen slängt den fina? De gjorde mycket finare saker förr i tiden. Ha en fin kväll! Kram/Finas mammis

    SvarSlett
  5. Men wow vilka fina saker !!!
    -Soppterrinen...Hur kan någon kasta en sån vacker sak ?!
    Finn.no...Där verkar man kunna göra verkliga fynd!
    Hoppas du får fortsatt härlig vecka med både sol och loppisfynd !
    Kram Anneli ♥

    SvarSlett
  6. Nu vill jag att du förklarar, menar du att detta skulle kastas? Vem håller i det hela och hur går det till? Vad är det vi har missat i Sverige?
    Jag blir helt till mig, vilka fynd alltså!

    Skåpet är också fint, det kommer säkert till användning för dina fina fynd!

    Kram från avundsjuk Cia

    SvarSlett
  7. Elsker Figgjo koppene dine!!
    Ønsker deg en NydeligFlott lørdag
    og lykke til i Nib´s utfordring!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  8. Frokostsettet var helt fantastisk!!

    SvarSlett
  9. Så mye flott du har fått tak i! Finn, bruktbutikker og loppis er gull :)

    Har ruslet en tur i bloggen din og kost meg mye med kaffekoppen på tur :)

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !