Totalt antall sidevisninger

onsdag 17. oktober 2012

Hva har man ikke i skapet ...

Jeg synes at du har så mye i kjøkken skapene , sa min datter . Jaaa når man begynner å kikke inni skapene , så er det utrolig hva man finner.Sånn som i dag . Jeg tenkte å se etter om jeg hadde noe som kunne sorteres vekk ,da vi har tenkt å selge gården vår og finne oss en annen koselig gård i stedet. Det  blir jo helt sinnsykt med hauger og lass av ting.  Men altså disse koselige, gamle kjøkken tingene fra Figgjo får jo lov til å bli med oss da. Noen ting blir man jo litt glad i også , ikke sant ?
Ønsker deg en fiiin dag i dag ! Selv ønsker jeg at regnet snart tar seg sammen og blir litt mer tilbakeholden, hihi.

2 kommentarer:

  1. JA, MYE RART I SKAPET HER OG. SKAPENE.... HE HE.
    TAKK FOR ALLE KOSELIGE HILSENER FORRESTEN.
    SPENNENDE FOR DERE DA. FLYTTE. SKAL DERE FINNE EN ANNEN GÅRD, - ELLER FUNNET ALLEREDE? I NÆRHETEN ELLER FLYTTE LANGT AV GÅRDE?
    JEG ER SPENT PÅ Å HØRE NYTT FRA DEG. OG LYKKE TIL MED HELE PROSESSEN.
    HA EN STRÅLENDE DAG.


    HILSEN OG KLEM
    TOVE

    SvarSlett
  2. Jasså, är det fler som ha skåpen fulla! Inför flytt blir det mer uppenbart hur mycket man har överallt.
    Så ni är på väg någon annanstans! Kanske till Sverige!?
    Och djuren då, kommer fåren med?

    Kramar till dig Sidsel
    Cia

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !