Totalt antall sidevisninger

mandag 17. september 2012

Ja så var det de gamle bildene da...hmmm.

Det er søren meg ikke bare ,bare å få plassert de gamle barnehage,skolebildene pent, så det ser litt koselig ut. I den grad det kan se koselig ut! Når man i tilegg finner kjærligheten i voksen alder og ... vi til sammen har SEKS barn ...åhh da blir det mange bilder!
OG det er jo ikke sånn , at de vil ha noen av bildene selv , disse voksne barna våre. Å neeei da. Ja jeg tror rett og slett at jeg har blitt motstander av alle de bildene som må taes i barnehage og skole . Barna ser jo ikke spesielt glade ut . Det ser heller ut som tvang, spør du meg. Jajaja Jeg plasserte alle bildene oppe i annen etasje på veggen rett i mot tv stuen og DER synes jeg faktisk at de så mer koselige ut.  Hva synes du og hvor har du alle bildene dine ??

3 kommentarer:

  1. Ikke lett med disse bildene nei.. Har noen stående her og der, men tar de beste :) Tas jo ett bilde hvert år, blir veeldig mye hvis alt skal på veggen :)

    SvarSlett
  2. Kommer snart noen firbeinte og to- beinte hit ;)

    Vi må bare fikse hus først.

    12 høner og 2 geitebukker :)

    SvarSlett
  3. hallå!
    Det är fint att samla alla sina bilder så där!
    Jag har också en "familjevägg", fast min är i trappan!
    Kram Sofia

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !