Totalt antall sidevisninger

søndag 26. august 2012

DRIKK DET ! er temaet for foto konkurransen på Helenes blogg denne gang. Dette er mitt bidrag.

Før jeg traff Jan , bodde jeg i Holmestrand sammen med minstemannen min. Vi flyttet dit etter å ha bodd i Drammen i mange år. Det beste valget jeg noensinne har gjort. Det var så utrolig koselig å bo der med masse hyggelige naboer. Vi ( jeg i allefall ) nøt livet i fulle drag. Hvis du ser opp på bildet fra den gang , så skjønner du. HER kan du se flere bidrag !
                       

                                                                               

9 kommentarer:

  1. Det ser avslappende ut, herlig.

    SvarSlett
  2. Inte helt fel!!!!Ser avslappnande ut.

    SvarSlett
  3. Godt med hyggelige naboer!
    Flott og fint bilde! -Margit-

    SvarSlett
  4. Ser ut som du er en som virkelig kan nyte livet! ;o)

    SvarSlett
  5. Ingenting er mer avslappende enn ett godt bad og ett glass med noe godt i.

    :) Inger

    SvarSlett
  6. Woooo... Det er da det bedste sted at få sin vin og slappe af. Flot flot billede!!!

    SvarSlett
  7. Det så deilig ut! :-) Skumbad med godt drikke på badekarkanten er slett ikke å forakte! :-)

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  8. Hei på deg!
    Det så deilig ut, ett varmt bad;)
    Elvis er en dvergschnauzer;)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  9. hei,
    masse skum å bade i. herlig. NESTEN LITT LUXUSFØLELSE DET.

    koselige bilder fra gården.
    liker bildene av tomatplantene dine... heldig som kan høste tomat fra egne planter.

    fin kveld til deg,
    hilsen TOVE

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !