Totalt antall sidevisninger

mandag 26. mars 2012

Loppis...

Yndlings mennene mine.

Sol og hvitveis...

Jonathan og jeg var i drivhuset. Det er koselig å være her sa jeg . Jeg synes også det er koselig å være her mommo, sa Jonathanen vår på tre år. Mommo smelter totalt.

Dette var en koselig helg med masse mennesker ,som ville komme til oss på loppis. De kom fra fjern og nær , ja dog fra Uganda...hihi. Yndlingsmennene mine kom også. Veldig koselig er det at noen tar seg tid til en kaffekopp og sitter ned å prater litt. Oii ! Har jeg begynt å bli gammel tro ....hmm.

3 kommentarer:

  1. Så koselig det ser ut!
    Der skulle jeg vert, for jeg har loppis dilla:)
    Hønsene våre heter Sussex;)
    Ha en fin helg, Hanne

    SvarSlett
  2. Å er det det ja..våre Sussexer er hvite med sølvgrått. Koselig med høner da ! Ha en god helg !

    SvarSlett
  3. For en flott loppis dere har hatt, det så ut som mange potensielle varp. (",) Artig at mange kom og at det blei en suksess.

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !