Totalt antall sidevisninger

fredag 4. februar 2011

En liten baby har kommet til oss..

Jonathan, Isak , Espen og Line kommer med lille Nils .Tollef tar de med seg.Navnet Tollef etter en utrolig sjarmerende mann vi kjente en gang.

Sjekk de raggsokkene da !  hmm


Søt og god liten gutt.

Nils har blitt god venn med Alfred.
Line , min kjære datter kom over noen pus unger på Finn.no . Disse hadde blitt funnet i en sammenknytt bærepose , i en trailer i 25 kuldegrader.Så var de blitt fostret opp av en annen kattemor i noen uker , før de skulle gis bort. Ta med en til oss også da , sa jeg og tenkte i det samme at mannen min sikkert kom til å like det.Så jeg sendte han en melding om at: Nils kommer !Uff ja stakkars små , sa han ...sådet gikk jo greit.Kan tenke meg at Nils var ca. 5 uker når han kom til oss,bittebittelitenog dritsøt !Se bare her...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !