Totalt antall sidevisninger

fredag 24. oktober 2014

Så er det fredag ...

Så er det jammen meg fredag igjen ! Dagene går så fort og tiden bare raser av gårde. Tenkte jeg skulle vise deg min relativt nye tekopp , som kommer fra Praha , i lille Britt sin koffert . Det er en skikkelig fin hanekopp i nydelige varme farger ! Blir glad når jeg ser på den !

Jeg har sikkert spist 15 - 20 avocadoer siste to ukene og jeg tenker at det må jo være noe som kroppen trenger , når man får sånn voldsom lyst på en ting. Avocado er jo ikke det verste da !

Denne supergode Jasmin oljen fikk jeg av sønnen min her om dagen .  Den er veldig sterk og med dråpeteller , så den kommer jeg nok til å ha lenge . Den dufter såå deilig !!!

Til sist vil jeg bare vise deg denne ny innkjøpte Ikea blomsten . Har du sett maken før ?  Så rar og så koselig ! Det ser ut som at det er store tyttebær på den .
God helg til deg som er innom !!!

7 kommentarer:

  1. Det var en ovanlig och fin kopp och jag kan gissa att teet smakar extra gott att dricka ur den.
    Så du har fått begär på avokado du, för en tid sedan hade jag det på saltgurka. Oskyldiga begär i alla fall!
    Den där jasminoljan blir jag verkligen nyfiken på, undrar om den finns på den här sidan om gränsen.

    Trevlig helg!
    Kramar
    Cia

    SvarSlett
  2. Det var en fin kopp. Och jag tror precis som du att kroppen behöver något som finns i just avocado när man blir så förtjust i det.
    Ha en bra helg
    Kramar/AM

    SvarSlett
  3. Hoppas din helg varit fin! Avocado är ju nyttigt så det gör bara bra saker med dig! Fast nog är det konstigt... du kanske är gravid, hihi? Skämt åsido... jag kan bli så där fanatisk på apelsiner under vintern! Kroppen talar om för oss vad vi behöver.

    Ha en fin vecka.
    Kramar från Eva-Mari

    SvarSlett
  4. Glömde säga att din hönekopp är jättegullig:)

    SvarSlett
  5. Hei på deg vennen;)
    Så søte kopp;)
    Avokado er jo bare så godt og ikke minst sunt så tror ikke det er det verste;)
    Fine dagen til deg!
    God klem Silje Marie

    SvarSlett
  6. Tittar in och ser att du har det gott här med din fina thekopp och en underbar blomma! Här skiner solen idag efter ett par veckor med gråväder och man känner sig mycket gladare!
    Ha en fin dag! Kram/Finas mammis

    SvarSlett
  7. Stikker innom for å ønske god helg og for å skryte skikkelig av den superkoselige koppen din, den var herlig rett og slett! Go klem fra Pam :)

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !