Totalt antall sidevisninger

tirsdag 21. oktober 2014

I Eplestuen !

Jeg koooser meg hver gang jeg går inn i Eplestuen ! Jeg elsker det fine rommet med de nydelige vinduene!

Den røde Pelargoniaen står så fint ennå , med masse blomster .Det var den jeg egentlig skulle vise deg , men på bildet så ser den ikke fullt så flott ut , som den virkelig er .

Prøvedukken står der inne å passer på at alt går sømmelig for seg , ja sånn kan det se ut i alle fall. Jeg fant det gammle , fine forkleet i en eske med ting jeg ikke hadde pakket opp , før nå. Jeg har mye rart jeg vet du , som jeg ikke husker selv en gang , hehe.  
Fin dag til deg !

3 kommentarer:

  1. Samma här att jag har en del saker som jag alldeles glömt bort! Nedpackat långt in i en garderob.
    Jag håller med dej om att den röda pelargonen fortfarande är fin, de röda är nog speciellt tåliga och blommar länge. men vad är det för fint skåp bakom provdockan, det får du visa nästa gång!!
    Ha det gott!
    Finas mammis

    SvarSlett
  2. Så utrolig vakkert med det hvite fine forkle. Jeg tror jeg en dag må kjøre ut til deg og bare titte på alt det fine du har. Det virker så koselig.

    Stor klem og takk for at du bryr deg.

    SvarSlett
  3. Så roligt att du trivs i Eplestuen! Och dina pelargoner älskar nog att få bo där också, helt otroligt att de fortfarande blommar så. Din provdocka blev fin med förklädet. Jag har också en provdocka vid fönstret och blev själv skrämd då jag kikade upp i fönstret när jag gick förbi. Det är bra att de har koll på läget!
    Så du säger att du inte har koll på allt, det har inte jag heller. En del har jag glömt bort, speciellt det som finns på vinden. Annat letar jag, överallt och i kväll hittade jag en glaskula i en soppterrin, som jag letat! I morgon visar jag den på bloggen.

    Kramar
    Cia

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !