Totalt antall sidevisninger

søndag 27. november 2016

Første advent i dag .

Den vesle , gammle kakeformen var på vei i søppeldunken , da jeg kom til å tenke på at den kanskje kunne brukes til en aldri så liten bord dekorasjon. Litt urter som ennå lever ute ,fikk også plass oppi der. Det dufter deilig karry på kjøkkenet nå.



Det er ikke spesielt bra foto nei , men du verden så koselig det er når vi kan plukke frem advents pynten.

Jeg prøver meg på en ny vri i år angående fuglematen . Tok noe av det jeg hadde i spiskammerset .

Blandet frukt og nøtter med fuglefrø og kokosfett i en kjele og helte blandingen over i plastikk glass med en hampetråd oppi ,inn i kjøleskapet og vips så har man de deiligste retter til småfuglene .  :)

Det er jo litt moro da , med ting man ikke har gjort før. Blir spennende å se om de liker den nye maten sin . I dag tenner vi det første lyset da . God første advent !

2 kommentarer:

  1. Åh så gott till fåglarna!! Kram o ha det så bra från Finas mammis!!

    SvarSlett
  2. Så stilig å bruke kakeforma på den måten! Lagrer det som et tips til en gang jeg plutselig står med ei gammel form i handa. (",)

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !