Totalt antall sidevisninger

tirsdag 13. desember 2016

Hei og hååå !

Hei og hå , det er jul igjen.  Jeg var så heldig at jeg fikk to grener med Trollhassel av en venninne ,og den ene hang jeg opp her på svenskegården ,inne på glassverandaen. De er så fine synes jeg . De juleeplene må visst justeres litt ser jeg nå ,der de henger på rekke og rad.

En liten sangfugl...

eller to .



En gammel liten lykt jeg fant nede i låven ,pynter også opp på verandaen . Hehh neida , den er splitter ny.

Jeg elsker disse sviblene . Jeg er sikkert først og sistemann som kjøper de og hos oss står de til langt inn på nyåret.



Vesle Tårtan vokser og vokser og følger med meg over alt . Her sitter hun å følger med på pyntingen .


Hun er så vakker ! God førjulstid til deg !

4 kommentarer:

  1. Så fint du har det och så mysigt att ha en Tårta hos sig varje dag som följer dej överallt! Här fick vi lite snö men nu är den borta igen! Ha en fin vecka!
    Kram/Finas mammis

    SvarSlett
  2. Du pysslar och trivs, ser jag!

    Önskar dig och vackra Tårtan en fin fjärde edvent!
    Kramar från Eva-Mari

    SvarSlett
  3. Skulle gjerne hatt ei sånn grein, synes det var kjempefint.

    SvarSlett
  4. Härliga julbilder och jag önskar dig den bästa av jular!
    Kram från Titti

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !