Totalt antall sidevisninger

lørdag 19. november 2016

En skikkelig sydame !

En skikkelig sydame , ja jeg blir vel sikkert det til slutt , jeg som syr gardiner hver eneste helg her på svenskegården hihi.

Det er så koselig med et så stort kjøkken altså ! Jan setter inn ny oppvaskbenk og benkeplate i bjørk ,i den ene enden av kjøkkenet ,mens jeg sitter å syr i den andre enden . Radio Værmland er alltid på her , det er så deilig å være her !

En Ikea handel før i uken , så da ble det flere puter i sofaen.




Jeg tenkte at jeg skulle holde meg til grått , blått og muligens en rød pute i den nye digre salongen vår her ,men plutselig ble det i mange forskjellige farger . Så den er godt polstret denne salongen vår med puter av ymse slag og tepper som dekker setet , så skitne mannfolk og søte Tårtan kan kose seg i sofaen.


Noen må nok vekk ja  !

Denne søte ,gode og bløte fløyelsputen her skal få være her :)

Så utrolig søt og fin og så snill og god som Tårtan er ,skal man lete lenge etter . Hun har glidd fint inn i flokken med de andre hundene. Da vil jeg bare ønske deg ...GOD HELG !

5 kommentarer:

  1. Jag tycker alla puter är fina jag, men den finaste är ju såklart den grå... Tårtan alltså!

    Ha en skön söndag!
    Kramar från Eva-Mari

    SvarSlett
  2. Så koselig det høres ut med Jan som ordner ny kjøkkenvask og du som syr og syr. Lykke til videre. Hilsen fra Liv

    SvarSlett
  3. Koselig, jeg likte at det var litt fargerikt. (",) Dere er flinke å pusle og få det til.

    SvarSlett
  4. Så fint det ble, særlig "hundeputen" 😊. Ser ut som en superkoselig plass å nyte kvelden. Jeg har skinnsofa, veldig praktisk, men alt av puter og tepper sklir rett av. Fikk ny symaskin av mine kjøre gutter til bursdagen, har alltid arvet andres. Sååå gøy 😊! Nå blir det puter og forklær til jul hi hi. Du må ha ei fin helg, her stikker vi på julemarked en tur. Go klem fra Pam i Sør

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !