Totalt antall sidevisninger

søndag 13. november 2016

Deilige søndag .

Ja , jeg har alltid likt søndagene veldig godt , stille og rolig  og fint . Vanskelig å si nei til vesle store Tårtan , som sneik seg oppi sengen på gjesterommet , da jeg hang opp nye gardiner der inne. Yes , nå vil jeg ha litt farger !

Legger seg forsiktig ned med de sørgmodige øynene sine <3
 

Disse små søte fuglene eter som ulver !

Det er veldig koselig med dem da.

Spiser og spiser .


Denne fuglemateren er jo veldig kjekk da ! Det er bare å legge meisebollene oppi.

Se bomullstreet er like fint ! Nå er det bare to uker til det er advent , er du klar ?  God søndag til deg !

2 kommentarer:

  1. Såklart Tårtan vill ligga i sängen om hon får välja! Svårt för matte att säga nej kan jag tro!
    Härligt att studera fåglarna på fågelbordet, saknar att inte få mata dem... det är förbjudet att ge dem mat på balkongerna här.
    Roligt att ha barn som spelar instrument, hoppas de har fortsatt med det!

    Ha en ny fin vecka!
    Kramar från Eva-Mari

    SvarSlett
  2. Så søt og stor hun er blitt, en seng frister nok 😊. Her eter kattene alt av fugler så jeg tør ikke henge ut fuglehuset i år. Trist, for det er såå hyggelig. Jeg får nyte dine fine bilder. Klem fra Pam i Sør

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !