Totalt antall sidevisninger

tirsdag 14. oktober 2014

Fuglekongen .

Denne vakkringen her fant jeg i Dannmark .

Det er ikke ofte jeg kjøper nye pynte ting , men han her , synes jeg er så fin ! Du vet , det går mest i gammle ting hos meg .

Han får stå her på lysfatet , hvor det er godt og varmt . Det begynner jammen å gå mot vinter , synes jeg . I dag var det ikke mer enn SYV  grader  midt på dagen og i går morges måtte vi skrape is av bil rutene . Det er aaalt for tidlig , synes jeg !

Så har da endelig Corokia`en kommet hit i huset også , fraktet fra Dannmark den også blandt all bagsjen bak i bilen , liksom litt øverst , sammen med Star wars maskene til gullguttene .Det gikk jammen bra , selv om den ser litt vel puslete ut på bildet her . God kveld til deg !

2 kommentarer:

  1. Så söt fågelkung du köpt! Svår att motstå!! Corokia är en helt ny växt för mig, spännanade...

    Ha en fin dag!
    Kramar från Eva-Mari

    SvarSlett
  2. Jag känner heller inte till den växten, så annorlunda den ser ut! Så mysigt med en tur till Danmark, här har vi varit hemma hela sommaren så jag börja känna mej lite uttråkad faktiskt. Bara lite små utflykter. Här regnar det både regn och löv så nu är det snart dags att ta hand om alla löv, det tråkigaste jobbet på hösten. Så söt fågel som fick följa med dej hem, förstår att du inte kunde motstå honom!
    Ha en fin dag!
    Kram/Finas mammis

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !