Totalt antall sidevisninger

torsdag 19. desember 2013

Kveldsaktiviteter ...

Nu er Smultringene i boks , jippi ! Med smertestillende tabletter innenbords , så er den saken i orden . Se hvordan de bare koooser seg i den feite smulten !

Så nå er gang gulvet ferdig med fem strøk grunning og maling og smultringene i boks , og det er godt ! De siste kveldene har jeg ligget på gang gulvet MED hodelykt å malt til klokken halv ett om natten  og armene mine har vært forferdelig vonde . Nå er i alle fall gulvet ferdig ... bare vegger og tak igjen :/ Så godt å få fullført ting synes jeg.   Da vil jeg bare ønske deg en god kveld videre i førjulsstriden !

2 kommentarer:

  1. Oh så gott det ser ut med flottyrringarna! Här är mitt fönster klart så nu kan jag hänga upp den tredje gardinen! Krya på dej och ta det lugnt i julstressen! Kram/Finas mammis

    SvarSlett
  2. Smultringer ser godt ut !!
    Eg har ikkje laga på mange år, men dine ser fristande ut !
    Og, så effektiv du er med maling og pussing.
    Fin fredag frå Anne-Mari

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !