Totalt antall sidevisninger

torsdag 14. februar 2013

Happy valentine , pleier jeg å si på denne dagen .

Alle hjerter`s dag ... sier svenskene. Det høres jammen meg mye bedre ut !

Valentinedagen ! Tjaa ... i Norge har vi vel egentlig ikke så mye forhold til den dagen tror jeg. Jaja småkjærestene feirer vel den dagen mest kanskje. Jeg synes jo selvfølgelig at det hadde vært romantisk hvis Jan hadde kommet krypende naken over tunet her med en langstilket rose i munnen , men neeei han er ikke helt der .

Jeg har pleid å kjøpe små valentine gaver til elsklingen , men det er det visst bare jeg som setter pris på hihii.

På veverommet henger noen av hjertene , litt søte da ?

Her er et lite hjerte jeg har bundet sammen av tyttebær . (neida , det er fra Hov`s marked.)

Disse to søte hjertene har jeg fått av hjertevenninnen min . Hun er like skrullete som meg og elsker sånne fine stener ! Ja du vet , jeg er sånn som har med halve kofferten hjem fra ferie med stener i alle mulige fine farger , og enda da så tar jeg bare de aller fiiiineste.

Dette er nok det nærmeste jeg kommer valentine dagen i dag . RINGKOSEN !!!!! Jan måtte sette på meg ringen igjen i dag , da den har vært til gullsmeden for utvidelse. Åhh så patetisk ! Men du , ringkosen er kjekk vet du. Den kan gjennomføres over alt og er veldig intim og koselig synes jeg. Happy valentine til deg !

7 kommentarer:

  1. Åhhh, så många vackra hjärtan. Så härligt med "ringkel" ;) det är verkligen värt att ändra storlek på käresta-ringen.
    Ha de gott. Kram, Cat

    SvarSlett
  2. Underbara hjärtan du visar. De två första känner jag igen, har likadana.
    Ha en fin kväll och kramas god natt! Kram från Finas mammis

    SvarSlett
  3. Så många vackra hjärtan. Det är något speciellt med hjärtformen... tilltalande, vacker, mjuk och den kan ändras på många sätt men ändå behålla den vackra hjärtformen.

    Ha det gott och trevlig helg!!
    kram lisamaja

    SvarSlett
  4. Skjønne hjerter :-)! Vever du? Så spennende! Har fått mye fint vevd av min svigermor som hun laget da hun var yngre, filleryer og mange duker og åkle. Så gøy å ha og ta vare på. Kjenner igjen ringkosen, hyggelig det :-). Får ikke av meg ringen for tiden, sitter dønn. Min kjære kom med nye støvletter til meg her om dagen i anledning mors/valentinsdag, så koselig! Hm...han fikk et kort av meg...bør kanskje skjerpe meg til neste år ;-) Good helg :-) Pam

    SvarSlett
  5. Så fina hjärtan du visar, och den sista bilden är gullig.
    Ha en skön lördag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  6. Hi,hi vilka önskningar du hade, förstår att Jan inte levde upp till dem!
    Har du ett vävrum? Det skulle vara intressant att få veta om eller vad du väver i så fall.
    Stenar som tynger resväskorna känner jag igen...! Så många fina hjärtan du visar och bilden med ringkosen gillar jag.

    Önskar dig en fin söndag!

    Kramar
    Cia

    SvarSlett
  7. Ringkos og tyttebærhjerte... Herlig! Her fikk jeg ingen roser torsdag men en enorm magnoliagren som nå står i en høy vase og er festet i taket med tynne usynlige tråder, utrolig fint. - Den må jo ha kostet en formue! sa jeg. - Den er du verdt, ble svaret:-)) Hadde en fin Alla Hjärtans Dag. Ønsker deg og dine en fin søndag. Kramis. PS. Glemte å svare på et spørsmål du hadde tidligere. Det er flyvert i WF jeg er... ikke pilot.;-)

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !