Totalt antall sidevisninger

fredag 3. juni 2016

Sommer og sol.

I disse dager , som det er så varmt og fint , er det deilig å sitte her på verandaen ... i skyggen.




På kjøkkenet hang denne trerekka , med eggeglass i tre.
Jeg malte den hvit og hang i stedet opp gammle stett eggeglass i porselen .

Det ble fint synes jeg og de er jo så søte de eggeglassene.


Når jeg er her alene på svenskegården , er det godt å ha noe å gjøre. Jeg malte glassverandaen innvendig i smørgul farge og det ble lyst og sommerlig, og veldig koselig.

Her henger hage hattene våre , hehh neida.

I disse Ingstagram tider , er det mer lettvint å slenge ut et bilde der med en kort kommentar og jeg er ikke så ivrig her inne lenger , men det er jo koselig også da å legge ut et stykke her. Og moro å lese bloggene jeg følger . Det hadde vært stusselig ellers.

Tenk , 25 varmegrader og full sol ! Plutselig kommer det styrtregn og torden , så det holder i lange baner.  De voldsomme skiftningene , som i livet ellers. God helg til deg !

3 kommentarer:

  1. Naturen är underbar! Även när det vackra vädret bryts av med åska och störtregn!
    Vilken härlig veranda du har och den gula färgen blev verkligen skön för ögat. Likaså äggkoppshållarbrädan, kul, har aldrig sett en sån tidigare!

    Ha det fortsatt fint!
    Kramar från Eva-Mari

    SvarSlett
  2. Det var jo veldig lurt å bytte ut eggeglassene, fin måte å vise fram de "skikkelige". (",) Og den gulfargen ser veldig fin ut, altså!

    SvarSlett
  3. Hej vännen...så mysiga sommarbilder :)
    Jag har fortfarande min blogg kvar också, men skrivs inte i den via kommentarer, utan det blir via google i såna fall...
    Instagram, kommer jag till ifall jag köper en modernare mobil ;)
    KRAMEN <3

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !