Totalt antall sidevisninger

søndag 8. desember 2013

Borte vekk ...

Dette får duge til adventstake i år . Den gammle kule retro adventstaken  i teak , som jeg fikk tak i gratis i fjor ... er helt borte vekk .

Sånn er det når man har flyttet og har sinnsykt mye saker i både garasje , verksted og i låven. Ja denne får duge , med litt skjeve lys og greier , men ser du de fine vintereplene våre ?? D e  lyser fint opp !


Veldig kjekt med alle de gode eplene som ligger til lagring i eplestuen . Så kan jeg bare rusle inn dit å hente noen epler og lage litt fersk eplemos eller kanskje som jeg nå skal gjøre , lage en eplekake .Her er det skikkelig snøvær i dag , vinteren og alt med den har kommet . Da vil jeg bare ønske deg en god andre søndag i advent !

6 kommentarer:

  1. Snöoväder här också, har snöat hela dagen. Och ibland bara försvinner saker, du kommer säkert hitta ljustaken efter jul. Den du har med äpplena är jättefin.
    Kramar på advent
    AnnaMaria

    SvarSlett
  2. Jag tycker att den adventsstaken är extra vacker med äpplena i skålen! Det är inte lätt att hitta alla saker, jag har en liten (3 cm) keramiktomte som alltid brukar sitta på en sten i min adventsljusstake, den är helt försvunnen!

    Ha en fortsatt fin adventssöndag.
    Kramar från Eva-Mari

    SvarSlett
  3. SYNES DENNE VAR FLOTT JEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  4. Pussig det der med hva som kan forsvinne når man flytter. (",) Jeg kan trøste deg med at ei venninne av meg leter etter BÅDE adventsstjerna OG adventsstaken etter flytting.
    Flott epler, jeg synes erstatningsstaken var fin den også.

    SvarSlett
  5. Jeg gleder meg til å finne igjen litt av hvert når vi nå kanskje skal flytte igjen.:) Men du har en fin stake der Sidsel, og eplene ser gode ut. Du har sansen for det koselige du.

    Mette

    SvarSlett
  6. Synes den dugde veldig så bra jeg :)
    Måtte rusle litt hos deg, og ser dere har jobbet masse med både hus og julepynting. Godt å se gåsen fikk selskap av de andre fjærkledde også :)

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !