Totalt antall sidevisninger

søndag 10. november 2013

Helt utrolig !!!

Har du noen gang sett en så utrolig stor og flott Hawairose ,Hibiscus i potte ?? Denne fikk jeg i går og jeg kunne ikke si nei , til tross for at jeg visste vi ikke har varm og lys nok plass til den. Det er jo litt drøyt å ha veldig god varme i et rom som vi ikke bruker og som man kan se rett ut i fra mellom gulv og vegg !  Men den hadde altså sikkert hatt det best i stuen oppe eller Eplestuen , men den er også iskald , da det ikke er innervinduer der ... ennå .


Nå står den trengt oppi et hjørne ved den ene sofaen , nede i stuen . Jeg tror ikke den kommer til å trives spesielt godt der. Vet du hvordan man steller en sånn stooor Hawairose ?? Jeg har jo hatt sånn blomst før , men de er jo så små i forhold og jeg tror heller ikke at de kan bli så store. Denne blomsten har jeg fått etter en gammel dame , som har hatt denne blomsten i 40 år !!! Waaav det står det respekt av !  Ja , jeg bare måtte vise deg den , den er helt utrolig , der den står med knopper og greier ! God søndag !

2 kommentarer:

  1. 40 år, det är imponerande. Vet inte riktigt vad hawairos är, men hoppas den trivs. Det är svårt med stora växter inne på vintern.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  2. Fantastiskt att den är så gammal! Helt otroligt fin!
    Lycka till med den!
    Kram/Finas mammis

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !