Totalt antall sidevisninger

fredag 15. november 2013

Helgestart !

Plutselig så var det koselig og helt nødvendig med litt rødt her i huset . Om kvelden lyser det rødt lang vei ,


I helgen  har vi de to små gullungene på besøk , mens mammaen og pappaen har en oval helg i Dannmark. Ja også vesle Klatremus da , hunden . Til kveldsmat i går kveld fikk lille Isak på tre år , krem / gredde oppå osten . Det smakte visst veldig godt ! Litt må man ha lov til å skeie ut når man er hos mommo og bestefar Jan !  Du , da vil jeg bare ønske deg en riktig god helg !

3 kommentarer:

  1. Så mysigt ni har det! Och så fint med det röda ljuset. Vet du, jag städade i ett skåp häromdagen och hittade 6 röda nya ljus, tror också att ett ska hamna i min ljuslykta på förstubron! Ha det nu fint med barnbarnen i helgen! Kram/Finas mammis

    SvarSlett
  2. LOL SÅ HERLIGE DISSE SMÅ
    JA ENIG
    LITT MER LÅV HOS BESTEMOR
    FLOTT FREDAG TIL DEG
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
  3. Hei Sidsel! Du, tusen takk for kjempehyggelig kommentar hos meg. Så koselig med rødt lys i lykta, ja nå nærmer seg det advent og jul. Gleder meg til å henge opp stjerna og lage adventsstake jeg! Javisst skal de små få skjemmes bort litt ekstra hos besteforeldrene, viktig det :-). Imorgen skal vi på skogstur med julebrus og mandariner i sekken, marshmellows (etter minstens ønske) og innbakte pølser :-). Lørdag og snart advent, det er en koselig kombinasjon og gir rom for litt ekstra kos ;-). Ønsker dere en skjønn helg både små og store. Klemmer fra Pam

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !