Totalt antall sidevisninger

søndag 8. september 2013

HJERTELIG TILSTEDE !

Har du noen gang sett et så flott tre ?? Ser du hva det er pyntet med ?

Dette enorme treet som er prydet med hjerter , var ved markedet der jeg sto i dag. Med dette bildet deltar jeg også i Mandagstema hos Helene.Flere bidrag kan du se her !

Så nydelig å se på i ordentlig flott høstvær ! Sol og glede ... jahh , og kjærlighet da !

Jeg kan ikke motstå å ta bilder av de nydelige Rosene mine , så vakkre !




Jorbær champagne ... passer alltid , uansett ! Da vil jeg bare ønske deg en deilig søndags kveld !

9 kommentarer:

  1. Nej, nej, jag har annat för mig än att klättra upp i något träd och dekorera det med hjärtan! Men, vilken otrolig lust jag fick till det! Såå härlig idé att jag tror jag måste låna den, men då ska jag välja ett lägre träd.

    Rosor, champagne och jordgubbar... det är härligt det!

    Gó natt önskar jag dig!
    Cia

    SvarSlett
  2. Så flott! Trodde det var epler først, for hjerter pleier jo ikke gro på sånne type trær (men gran- eller furutrær ;) ).
    Jordbærchampagne skulle man kunnet skåle med en smule oftere ja. Nam!

    Søndagsklem fra Huldra :)

    SvarSlett
  3. Veldig kult påfunn! Tenk å klatre rundt høyt der oppe og henge opp hjerter...kan ikke ha mye høydeskrekk :). Jordbærchampagne høres nyyydelig ut. Det har jeg aldri hørt om. Selger de på polet? Skjønne roser, skjønnt på bordet. Nå må du ha en fin høstuke Sidsel, så gleder jeg meg til neste post. Klemmer Pam

    SvarSlett
  4. Vilket roligt träd! Fina bilder!

    SvarSlett
  5. Ett träd fullt med röda hjärtan var ovanligt och mycket vackert. Underbara rosor har du också, ett jättefint inlägg.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  6. Ett träd fullt med röda hjärtan var ovanligt och mycket vackert. Underbara rosor har du också, ett jättefint inlägg.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  7. Så vackert! Och grönt och rött, mina favoritfärger!

    SvarSlett
  8. Det var läckert måste jag säga. Dessutom rosor och champagne är inte heller fel.

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !