Totalt antall sidevisninger

mandag 10. juni 2013

VI FEIRER !!!

Jaaa   så er det mandag kveld og elsklingen og jeg feirer . Hva feirer vi tror du ???

Som du ser  sitter korken godt i  , sjekk det ansiktsutrykket til far ! Skulle nesten tro at det var flaske nummer to med Champagne ... plutselig ble det et sort/hvitt bilde !

Her ser du jenta som har to småbruk !!!! JA for vi har kjøpt oss et småbruk i dag ! Godt over prisantydning ja... men nå er det vårt !

Godt er det jo å vite at man har et sted å flytte til  og ikke er det langt herfra heller.  ( Hvorfor ser man alltid så jææævelig fæl ut på bilder ...)

Hva tror du om denne sveitservillaen på landet ? Nydelig synes jeg , men temmelig masse jobb blir det.  Da vil jeg bare ønske deg en god kveld videre og god natt !

10 kommentarer:

  1. La meg bli den første til å gratulere!!! Nå er jeg så spent på å høre mere. Klemmer Pam

    SvarSlett
  2. Men, men då vill jag gratulera! Menar du att det är det vackra huset!!! uiiioiii, så fint! Jag vill se mer!
    Måndag och ni korkar upp, jag förstår att det måste firas.
    Jag gläder mig med er och djuren, skönt att det inte blev så långt därifrån.

    En varm gratulations kram till dig söta Sidsel!
    Cia

    SvarSlett
  3. Men grattis, så vackert hus! Åhh, som en dröm! Då blir det inte långt att flytta djuren... för de ska väl med?

    Så söta ni är, speciellt du:)

    Kram och lycka till med allt!
    Eva-Mari

    SvarSlett
  4. Gratulerer!
    Og for et vakkert hus.
    Gleder meg til å se mer fra det nye småbruket.
    Vigdis

    SvarSlett
  5. Gratulerer! Blir spennende å se:-)
    klem lillesøster

    SvarSlett
  6. Gratulerer, det var artig å lese! Og om det nederste der er bildet av stedet dere har kjøpt tror jeg at jeg må ta en aldri så liten misunnelsespille... (",) Kjempeflott, på tross av arbeidet som venter.

    SvarSlett
  7. Grattis!! Vilket vackert hus ni köpt, ska bli roligt och se mer av det när ni flyttat in. Såklart sånt ska firas med bubbel.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  8. Så vakrw bilder:-) og så mye å feiire!!! Hipp hipp hipp!!
    Så spennende dette er:-)

    Klem fra lille B

    SvarSlett
  9. Så moro, gratulerer! Huset ser kjempefint ut!! Lykke til, mvh M

    SvarSlett
  10. Oi, grattis!! :D så spennende!!:D
    Det må jeg følge med på!
    Klem fra meg :)

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !