Totalt antall sidevisninger

fredag 14. juni 2013

FREDAG OG PAPPESKER OVER AAAALT !

Dette er siste bildet mitt fra vårt lukseriøse bad . Parfymehyllen , som jeg er så glad i ,hehe. Nå blir det andre boller , sa far og dreit i komfyren ! Min bror`s ordtak det der.  Men ja , visst er det behagelig å omgi seg med litt luksus . Spotter i taket og pent fliselagt bad . Nå går vi for en annen stil  på vårt nye småbruk ! Vi skal ikke pusse opp , men restaurere !  Det blir så spennende !

Prøve å finne tilbake til det eiendommelige og fine gammle. Sjela , da vet du !!!  Nei jeg får ta meg en pakketur til garasjehuset . Der venter et megalass med saker og ting som også skal pakkes ned.  Da vil jeg bare ønske deg en riktig god helg og samtidig si at jeg synes det er utrolig hyggelig med de koselige kommentarene dere gir meg på bloggen . God helg !

6 kommentarer:

  1. Gamle hus er spennende♥
    Ha en fin helg mellom alle pappeskene dine!

    Vigdis

    SvarSlett
  2. Oj, här har det hänt saker minsann! Jag har missat ditt förra inlägg om det"nya" stället ni har köpt. Så underbart fint hus! Det ska bli roligt att få följa ert liv där! GRATTIS! Och så söt du är på bilden!
    Kram/Finas mammis

    SvarSlett
  3. Restaurere Ja! Det er det som står mitt hjerte nærmest nå. Jeg vokste opp på en gammel sjarmerende gård og etter å ha pusset opp to hus, er det stilen og sjela i mitt barndomshjem jeg lengter å gjenskape. Som du sier så er det flott med litt luksus, men med trender som stadig skifter så synes jeg det blir litt tomt i lengden. Et gammelt hus krever mye arbeid men har også mye å gi synes jeg. Lykke til med pakking og ønsker dere alle, to og firbente, ei flott helg. Klem Pam

    SvarSlett
  4. God helg til deg også.
    Og lukke til pakkinga.

    Anne-Mari

    SvarSlett
  5. Öskar dig en trevlig helg
    Kram
    AC

    SvarSlett
  6. Nu tror jag att min hjärna är trött, jag läste helgalet; om spotter i taket och fiselagt bad...fniss, inte alltid lätt med norskan!
    Det är med spänning jag väntar på de första bilderna från insidan av huset! Det är säkert ett hus med själ, om inte annat kommer du dit med din Sidsel!

    Trevlig helg!
    Kramar
    Cia

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !