Totalt antall sidevisninger

søndag 23. juni 2013

ST.HANS AFTEN !

St. Hans aften og vi har vært i fjæra og danset til stort bål og trekkspill musikk . Heee , neida det har vi nok ikke. Vi har kjørt en St.Hans tur i plaskende regn derimot !  Sånn som gammle mennesker pleier å gjøre ! Fjorten grader ute ! Hvor blir det av sommeren da ???? Disse Peonene plukket jeg inn fredag , før det store uværet skulle komme . Heldigvis ble det ikke så ille.

Tenker det at jeg bare skifter navn på bloggen , enkelt og greit ?!! Vi flytter jo inn på det nye småbruket vårt om tre uker. Da må jeg jo døpe om bloggen . Vi var å fikk en sniktitt der i kveld igjen . Det var tredje gangen vi var å så på det nye stedet vårt . Jan ble overrasket over hvor mye vi må gjøre der og jeg var overrasket over hvor lite det var å gjøre der ! Ikke lite da , men noe vanskelig , men mest enkle ting å gjøre der.  Det blir spennende ! Da vil jeg bare ønske deg en riktig god natt !

5 kommentarer:

  1. Så synd att ni hade så dåligt väder, här har det varit bra och förhållandevis varmt under hela midsommarhelgen. Men vädret är som det är och vi kan inte styra över det.
    Så spännande att flytta in och börja på nytt! All lycka önskar jag er på nya stället och tack för fina bilder på de vita underbara pionerna!

    Kram Eva-Mari, som ser fram emot att få veta namnet på din "nya" blogg.

    SvarSlett
  2. det blir spennende da! :D blir mor å se det nye stedet deres

    SvarSlett
  3. 14 grader och regn, då hade vi bättre tur med vädret. Jättevacker bukett du plockade in med pioner.
    Ha en fin junivecka
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  4. Helt underbara pioner och dem ska du lämna!? Ja det blir mer att göra med gamla hus än man tror, vi blir nog aldrig färdiga! Men det ska bli spännande att följa er! Här har vi haft skönt sommarväder idag 23 grader och inget regn, men vi väntar mycket regn framöver! Kram/Finas mammis

    SvarSlett
  5. Tre uker! Åh så spennende! Spent på hva bloggen blir hetende også :-). St. Hans aften satt vi inne og spiste hamburgere. Ute bøttet det ned og jeg bekymret meg for båten hele kvelden. Trekkspillmusikken og bålet var laaangt unna virkeligheten her og ;-). Syv grader var det her på morran idag! Pøh, lenge til jeg bader i vannet ja :-). Klem Pam

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !