Totalt antall sidevisninger

torsdag 27. juni 2013

LYKKEKJØP !

Lykkekjøp , eller det å kjøpe seg litt lykke ! Ja det var vel det jeg gjorde i går kveld. Jeg skulle bare en liten tur på Europris , og så fikk jeg se disse fine trærne her. For en meget rimelig penge !


Ja så billig at jeg først trodde at det var plastikk . Det var det ikke da , heldigvis . Jeg HATER plastikkblomster !!! Se så nydelig Oliventre da !!!

Jeg vet ikke , men tror at dette er et Eucalyptus tre . Når jeg stryker fingrene over bladene , så dufter det sterkt Eucalyptus. Har du sett et  sånt  tre før ???
 Tenker at de blir fine på en av de superkoselige verandaene våre i det nye huset.  To og en halv uke igjen nå bare til vi flytter . Det er så spennende at jeg nesten ikke får sove om natten . Jeg gleder meg sånn ! Da vil jeg bare ønske deg en flott torsdag ! Jeg håper at du har litt bedre vær enn det vi har her . Her regner det og det er tolv grader ute. Er det virkelig dette vi har ventet og lengtet sånn etter i vinter ?!  Ja ja. Ha det godt så lenge !

7 kommentarer:

  1. Fine planter til ny veranda.
    Været er like dårlig her, regn og 11 grader. Brrrr!
    Men det skal bli bedre i helgen, sier ekspertene.
    God torsdag!

    SvarSlett
  2. Där gjorde du fynd, olivträd är jättefint. Den andra ser ut som rosmarin i bladen, kanske dom doftar lite lika? Toppenfynd var det!
    Må gott och kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  3. Jättefina träd du har köpt och visst blir man lycklig av sådant, särskilt om det inte kostar mycket! Jag tycker också det ser ut som rosmarin! Förstår att du drömmer om din veranda, snart, snart är du där! Här
    har vi 17 grader och ingen vind, lite duggregn, men bättre ska det bli har de lovat! Kram/Finas mammis

    SvarSlett
  4. Skjønner godt du ikke får sove, å flytte til et nytt hjem er såå spennende! Hodet er så fullt av tanker at man nesten ikke får sove. Så fine trær du har kjøpt, så koselige de blir på verandaen. Er enig i at det ligner rosmarin...men så er jeg heller ikke helt sikker på hvordan eucalyptusblader ser ut. Hva med å google "bilder av eucalyptus"? Kjempefine er de uansett både oliven og eucalyp/rosmain trærne :-). Klem Pam

    SvarSlett
  5. Hei, hei
    du har nå kjøpt Rosmarin, ikke verst det heller++;-)
    Du kann jo bruke litt i maten da det gjør jeg....ikke i ALT da hehe men det vet du nok selv.
    Ovnsbakte nypoteter stekt med Rosmarin..namme Og planta har ikke vondt av å bli frastjålet litt, tvert imot;-)
    Fin dag til deg fra Annette

    SvarSlett
  6. Tusen takk dere ! Ja jeg googlet treet etter at jeg fikk tips om Rosmarin fra dere og ja visst , det er Rosmarin ! Så gøy !

    SvarSlett
  7. Så kommer jag som en besser wisser, rosmarin, som alla andra skrivit. Kul att du kunde fynda två olivträd också, de är inte direkt billiga! Och rosmarinen är inga babyplantor heller.
    Gissar att du möblerar för fullt på nätterna, istället för att sova!

    Kramar
    Cia

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !