Totalt antall sidevisninger

torsdag 7. februar 2013

HIMMELSK !

Dette er mitt himmelske bidrag til Petunia`s blogg . I dag har det vært helt nydelig vær . Jeg sto ute på trappen og så hvor fin etter middags himmelen var  , rød rosa og fiiin .  Så gikk jeg inn og hentet fotoapparatet og når jeg kom ut igjen , så hadde himmelen forandret seg til dette. Jeg tipper at det fine treet vårt nå er lei av å bli fotografert , fra alle vinkler . Kan ikke la være for jeg synes at det er så pent.
HER kan du se flere bidrag !     God torsdag kveld til deg ! Snart er det helg ...

6 kommentarer:

  1. Det är ett fint träd, jättevacker bild. Här har himlan bara varit grå idag.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  2. Himlan... ska ju vara himlen såklart.
    kram
    AM

    SvarSlett
  3. Ja vilka färger det kan vara på himmelen. Här där vi bor nu kan vi se både soluppgång och solnedgång, det kunde vi inte när vi bodde i stan. Vacker himmel du har fångat, visst ändrar den sig fort. Här har vi haft snöoväder hela dagen och värre säger de att det ska bli i helgen. Usch!! Ha en fin helg! Kram/Finas mammis

    SvarSlett
  4. Flott bilde, passer godt til temaet!

    SvarSlett
  5. Nydelege fargar og flott bilde.
    Eg tenkjer treet føler seg beæra som får vere modell ;)

    ha ein fin kveld :)

    SvarSlett
  6. Vilken vacker bild ! Så vackert med trädet.
    Må så gott & ha en härlig fredag !
    Kram Anki

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !