Totalt antall sidevisninger

torsdag 15. november 2012

Favorittene mine...

Ja det er teppene våre det ! Skal du selge teppene , siden du tar bilder av dem ?? spurte Jan. Nei,  jeg kunne solgt alt i stuene , men teppene ... de er ikke til salgs , sa jeg.






Jeg ELSKER de lune ,persiske teppene våre !!




De finnes jo i så mange fine farger og mønstere , men jeg er veldig glad i de dyp røde fargene.




Dette fine fikk jeg av en mann faktisk ! Hehe jeg så at han var i ferd med å kaste det på søppelfyllingen . Han hadde rullet det pent sammen og bundet en hyssing rundt det . Sånn gjør jo bare skikkelige mennesker da ! Kan jeg få det ??? Ja vær så god , sa mannen. Jeg fikk nesten ikke plass i Golfen , for teppet var kjempe stort . Hjemme rullet vi det ut og waww sååå fint det var !
Nå skal vi bare ha et persisk teppe til , tenkte jeg. Veldig lett for å bli sånn at man får litt mani og skaffer mange av en ting , synes jeg. MEN tepper får man ikke for mange av da !
Ps ! Hos Fabriken har de dette som torsdags tema, så jeg nå, Tekstil , tepper og puter.HER kan du se flere bidrag !

8 kommentarer:

  1. Åh, vad många vackra mattor du har! :-) Jag är också så förtjust i persiska mattor och de får gärna ha mycket rött i sig. Själv har jag en jättestor indisk matta i vardagsrummet, men den börjar tyvärr bli rätt sliten.

    Vad roligt att du också varit i Bispgården! :-) Det finns så otroligt många gamla vackra hus där, tyvärr var jag nog där fel tid på året, för det var kallt och regnigt och söndagsstängt överallt. Jag får åka dit nästa sommar igen :-).

    Ha en fortsatt fin vecka!

    Många kramar
    Bitte

    SvarSlett
  2. Jättevackra mattor som du ska vara rädd om. Kraaam Pia

    SvarSlett
  3. Vackra!!!
    Önskar dig en riktigt härlig helg.
    Kram
    AC

    SvarSlett
  4. Så mange deilige tepper du har, varmt og mykt og lunt nå når vinteren står for døren. Mitt store stueteppe ble ødelagt i sommer, av søl som ikke gikk å få av...gjett om jeg savner det! Etter å ha sett på disse, må jeg nok begynne å se meg om etter tepper igjen ;)Riktig god helg, Pam

    SvarSlett
  5. De er bare flotte, dine tæpper. Jeg forstår godt, at du ikke vil sælge dem. Tænk at ville smide så smukt et tæppe væk!!

    Jeg kan godt lide dit julegaveønske. Min søn pudsede mine vinduer for mig i fødselsdagsgave. Den slags gaver kan jeg rigtig godt lide :o)

    God helg
    Birgitte

    SvarSlett
  6. Deilig med tepper, det luner godt;)
    Hihi så kjekt at du fikk ett da, skikkelig gjenbruk!
    Ønsker deg en flott helg!
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  7. God morgon Sidsel!

    Vilka fina mattor du visar, och den sista som du fick av mannen är också så fin! Ibland ska man ha tur!
    Det är det vätsta jag vet att åka till soptippen och kika ner i någon container, alltid är det något där nere som jag skulle vilja hämta upp. Människor slänger hur mycket fint som helst!
    Jag tycker också om dessa orientaliska mattor på vintern, det känns mycket mer ombonat med dem.

    I påsen låg det en lite söt kakform med ett värmeljus!

    Ha en fin helg min goa bloggvän!

    Kramar
    Cia

    SvarSlett
  8. Vilka vackra mattor du har! Underbara med sina varma fina färger!

    Ha det gott och trevlig helg!
    Klem
    Monika

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !