Totalt antall sidevisninger

mandag 22. oktober 2012

En AWARD !!!

Men i alle dager ... JEG har fått en award !! Og hva i himmelens navn er DET ??  Det er Livsnjutaren som har gitt meg denne oppmerksomheten. Ojj man blir jo så glad da ! Hehe man er liksom med litt da , føler jeg. Veldig moro er det og tusen, tusen takk.

Da er reglene visst nok slik at man skal:

1. Takke og linke til bloggeren man har fått awarden fra.
2.Gi utmerkelsen videre til fem blogger og gjøre  dem oppmerksom på det.
3.Kopiere post it lappen og sette den på bloggen.
Det skal sendes til kanskje en ny blogg eller en blogg som ikke har så mange følgere ennå.


Jeg vil gjerne gi en award til :

  DRØMMEHUSET

CLARAS LANDTLIV

OTHELIES HJEM

MIN OLDEMORS HUS

MORMORS KLAGEMUR


 

3 kommentarer:

  1. Åh tack för utmärkelsen =) det värmde!!
    Kramar

    SvarSlett
  2. Tusen takk for ære og heder.
    Jeg setter pris på at du liker deg på klagemuren.
    Og så er oppdraget utført :-) til punkt og prikke.
    Ha en fin kveld.
    Mormor

    SvarSlett
  3. Hei på deg;)
    Tusen takk for awarden;);)
    Nå ble jeg bare kjempe glad!!!!
    Så kjekt at du liker bloggen min;)
    Enig med deg, føler meg mer med i gamet nå, hihi;)
    Ønsker deg en fortsatt strålende dag!
    Gode klemmer fra meg;)

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !