Totalt antall sidevisninger

lørdag 29. oktober 2016

En drømmedag .

Japp , det var det . Til tross for dårlig form på grunn av bronkitt  og hostekuler så man nesten ser stjerner , fikk jeg lurt med meg Jan til Esters Cafe . Det er et utrolig koselig sted med de herligste smørgåsar , loppis ,tredgård og interiørbutikk ... en drøm .

Så gikk turen til Nysæter Hem og Antik og der fant jeg denne nydelige haren , eller kanskje kanin .

Den er fra Portugal og er i porselen , så fin synes jeg .

Så fant jeg dette store brettet , fra tidlig 1900 tallet , så koselig . Ble bare litt skuffet kan du si , da Jan sa ; Vi har jo flere sånne hjemme ! Tenk at det ikke går ann å se forskjell på et plastbrett og dette gammle , koselige brettet da ! Mannfolk !


Denne bukken måtte bli med hjem fra Esters loppis . Lysestake rett og slett.

Herlig pledd ble det også på meg i dag . Sikkert veldig fristende å sette tennene i disse pong pongene for vesle Tårtan , kan jeg tenke meg .

En sjarmerende liten lysestake i litt rustent blikk , sånt elsker jeg .

Til slutt får du se dette lille reinsdyret , som vel var det siste jeg reiv med meg , før jeg bare MÅTTE gå. Så mye fiiint ! Så gøy at vi har sånne veldig koselige steder i nærheten her i Sverige . Da vil jeg bare ønske deg som titter innom , en riktig god helg !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !