Totalt antall sidevisninger

søndag 14. februar 2016

ALLA HJERTANS DAG .

Hva skal dette bety ? Da jeg publiserte innlegget forsvant all tekst , jaja om igjen ! Jo da er det altså Alla hjertans dag i dag , så koselig navn på den dagen som bare svenskene kan lage .

Denne nydelige englejenta fikk jeg av datteren min for mange år siden og jeg synes at hun er så fin ! Hun står alltid fremme på pynt og nå har hun også flyttet hit til svenskegården .

Flagget har endelig kommet seg opp på plassen sin !

Ser du den lille karen som sitter på fuglebrettet og gnafser og spiser , som bare mannfolk kan ?!!
I morges så jeg noe rart . Det er mange fuglekasser her på gården og i en av disse , fløy det et lite småfugl kjærestepar inn og ut av . De er jammen meg tidlig ute i år !!!

Nå er det like før det skal såes frø her ! Så moro å planlegge hva slags blomster man skal ha og hvor de skal være.

Med disse røde og fine kvistene , ønsker jeg deg ; God morsdag !

5 kommentarer:

  1. Så mysigt ni tycks ha det där på gården i Sverige! Jag älskar också änglar och har flera framme året runt!
    Ja här har det blivit vinter igen och nu har vi både snö och minusgrader igen. Vi får nog vänta några veckor till på våren. Jag önskar dej också en riktigt fin Alla Hjärtas Dag!
    Kram/Finas mammis

    SvarSlett
  2. Önskar också dig en fin hjärtedag i ditt mysiga Sverigehus!

    Kramar från Eva-Mari

    SvarSlett
  3. It's wonderful your infos. Thank you very much...

    __________
    HD Wallpapers

    SvarSlett
  4. Jeg har også noen Willow tree figurer, kjøpt ved spesielle anledninger. De er så vakre. Koselige bilder fra torpet i Sverige. "Alla hjärtans dag" høres så koselig ut, er likson for alle og ikke bare kjærester. Du må ha ei skjønn ny uke, klem fra Pam i Sør

    SvarSlett
  5. Hoppas du hade en fin Alla hjärtans dag! Första gången jag hittat till din blogg och så mysigt du verkar ha det. Hoppas vädret är bättre än på headerbilden. Hu, vad det ser dramatiskt ut. Har vi sånt väder i Sverige:-)
    Allt gott
    Anette

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !