Totalt antall sidevisninger

søndag 14. desember 2014

AKK JA ...

Plutselig så kom det , utrykket som jeg aldri bruker ... akk ja ! Ja det var disse  Smultringene da , med stor S ! Det er mammas gammle oppskrift på supergode smultringer , som jeg de siste årene har delt litt på ferdigbaksten med mamma og pappa. Det er så greit , for det er måte på hvor mange smultringer Jan og jeg klarer å dytte i oss. Det er bare en ting da ... blir de godkjente i år tro ???

Du vet , sånn i slutten av oppskriften så står det bare , hell opp i mel til passe deig ! Så i år ble det litt lite mel i noen av de og passe i resten av de også har vi de som skal stekes når smultbutikken åpner igjen , ja for jeg gikk tom for smult ... så kult :/  Da vil jeg bare ønske deg en god tredje advent og mamma , nå kan pappa og du komme på en prøvesmak !

6 kommentarer:

  1. Dom blir säkert godkända, jag är säker
    på att jag skulle gilla dom.
    Ha en fin tredje advent
    Kramar/AM

    SvarSlett
  2. Huff, er det rart jeg alltid styrer unna oppskrifter der det står "mel til passe deig"... (",) Men det er jo smaken som teller (selv om jeg tror de er best når de er stekt, da...) Lykke til med resten av baksten!

    SvarSlett
  3. Ohhh så fina och ser så goda ut! Nu längtar jag ännu mer efter jul!
    Kram/Finas mammis

    SvarSlett
  4. De ser gode ut i allefall det er helt sikkert! Ser koselig ut med Julebaksten på benken ved vinduet :). Ang. godkjenning så klarte jeg å gi min søster en glutenfri kakemann med hvetestivelse i. Har ikke sett henne på nesten ett år og hadde glemt at hun var mer ømtålig enn min sønn. Den nyopererte katten er dypt deprimert og ligger på stolen bak meg når jeg baker. Ser på meg med store triste øyne, skulle ønske det hjalp med en smaksprøve ;). Ute er det is overalt og den bratte kleiva er så dårlig strødd. Akk ja...klemmer fra meg, Pam

    SvarSlett
  5. Jag som älskar munkar blir lycklig över att se dina, de ser så goda ut! De blir säkert godkända och kanske de redan är uppätna?

    Må så gott!
    Kramar från Eva-Mari

    SvarSlett
  6. Oj, det ser komplicerat ut att göra munkar men de blev säkert goda och godkända!

    Önskar dig en fin adventshelg!

    Kramar /Cia

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !