Totalt antall sidevisninger

tirsdag 31. desember 2013

Tiden går ikke , den kommer !

Så er det Nyttåraften igjen da du . Dagen som byr på ettertanke .Dagen man kanskje litt ekstra tenker på det som har vært av både godt og vondt , det siste året.

Dagen jeg tenker at , dette nye året bare mååå bli et godt år for alle sammen !!! Dagen med alle løftene og forsettene ! Jeg leste i stad en som skrev at i det nye året , Vær et menneske og medmenneske , glem forsettene og lev livet ! Veldig bra skrevet synes jeg . Vær et medmenneske !!!  Vi er alle bare mennesker !

Alle dere andre får stå for fint oppdekkede bord . Sånn ser det ut hjemme hos meg ! Jeg maler gang veggene et strøk til . Det føles som at jeg aldri skal bli ferdig .

Dette bildet kjøpte jeg i høst og tenkte å henge denne kanskje noe strikse damen ute i gangen . Bildet er tysk , det er alt jeg vet. Hvorfor hun ser ut som hun gjør , vet jeg ikke. Gjør du ?? Da vil jeg bare få ønske deg som er innom bloggen min og alle følgerene mine ... et RIKTIG GODT NYTT ÅR !!!!!

4 kommentarer:

  1. HEI,
    ja, tiden kommer hurtig... og fortere går den jo eldre man blir sies det.
    ønsker deg et godt nyttår og takker for mange hyggelige spor året som er gått.
    klem TOVE

    SvarSlett
  2. Godt Nytt År til deg og dine Sidsel.

    Mette:)

    SvarSlett
  3. Ja det kan bara bli bättre eller hur? Det var fina ord om att vara medmänniska och att leva livet, likaså att tiden kommer. Det är så bra!
    Men målningen var nog värt allt slit, färgen är sååå fin! Men du släpper väl penseln framåt tolvslaget?
    Damen låter nog bara vänner komma in i huset så det blir säkert med henne i hallen! Jag gillar såna bilder och kläder, hår och annat är så intressant.

    Önskar dig vännen ett riktigt Gott Nytt År!

    Kramar
    Cia

    SvarSlett
  4. Gott Nytt År till dej också! Ja lägg nu undan penseln, det blir snart ett nytt år och då har du all tid i världen att måla färdigt! Nu ska vi ha oss en kopp kaffe och lite schwartswaldtårta till samtidigt som Skavlan går i TV:n Kram/Finas mammis

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !