Totalt antall sidevisninger

torsdag 9. mai 2013

KRISTI HIMMELFARTSDAG I DAG !

Ute henger tåken over skogkantene , men det er en herlig temperatur ute , hele tolv varme grader . Ser du , her er Oreganoen vår som vi fikk av min lillesøster , for en liten tid tilbake ! Hjelpe seg , som den har vokst !

Disse kottar`na ( skrives det sånn tro...) fikk jeg avden koselige svenske damen med denne bloggen HER !  Lenge lå de i nede i potten sin og lurte på om det var dags å stå opp , men nå du , nå skyter de fart . Brita i skogen , kaller vi de her. De får nydelige blå eller rosa blomster. Det er så moro å følge med på de. I morgen skal vi til Sverige , for far skal kjøpe seg en motor til bilprosjektet sitt . Det gleder jeg meg til , for jeg har tenkt å hale han innom i hvert fall ti loppiser , innen vi skal hjem igjen. Jaaada , gi og ta ! hihihi.   Nå får jeg rive meg løs fra blogg verdenen og gå opp i annen etasje for å begynne å pakke sammen litt bøker . Hele kontoret skal i esker , kan du si. Gjett hvorfor ??!!!  Fin dag til deg !
 

2 kommentarer:

  1. Tio loppisar, det kommer bli kul. Så roligt när det växer bra, anar vad du kan ha för växt eftersom det är små kottliknande rötter du satt.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  2. Så mysig helg du ska ha. Det där med loppisar blir jag riktigt avundsjuk på , vi har inte haft tid med någon loppis än i år! Kul att kottarna trivs, de brukar vara ett säkert kort, det är bara min syster som har misslyckats med dom ett år. Fast i år säger hon att dom växer. Ska göra dig lite avundsjuk i alla fall, vi har 21 grader här och åska i luften! Nu ska vi sitta ute och dricka vårt kaffe! Ha en fin torsdag! Kram/Finas mammis

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !