Totalt antall sidevisninger

lørdag 4. mai 2013

EN TILSTANDS RAPPORT !

Lørdag kveld . Far kommer inn fra skogs arbeid , mor står på kjøkkenet og lager mat ! Rødvins flasken er åpnet og smaker helt nydelig . Musikken er på med god styrke . Ny cd nå i kveld nemlig , med bare godbiter. Van Morrison , Barry White , den nyeste til Justin Timberlake , litt meditasjons musikk og selvsagt ... Marvin Gaye. Ja den fiiine , vet du . Du skal få se den gammle snutten hvis du trykker på nedenfor. Men far er en skikkelig gledesdreper noen ganger og ber meg dempe musikken . Men med et vinglass i hånden er det fort glemt . Hehe... Du ser du at vi har fått oss et røkebord ??? Joa , Finn .no  vet du! God lørdag kveld til deg !
Se HER du !! Hmmmm...   Se heeele da !

6 kommentarer:

  1. Lördagsmys! Ha det så bra! Kram/Finas mammis som legat i jordgubbslandet hela kvällen:(

    SvarSlett
  2. Er nok jeg som er gledesdreper ang musikken her...men vi har funner en gyllen middelvei...et lydnivå som han kan nyte og som mitt skjøre hode tåler :-). Røkebord, det høres eksklusivt ut :-). Har ikke hatt hellet med meg på finn for tiden, men skattejakten fortsetter ;-). Fin søndag til dere, Pam

    SvarSlett
  3. Skal si du finner mye på finn.no. Heldig... Her hvor jeg bor ligger det også ute en del, men avstandene er litt større, så det er ikke alltid så greit å få henta ting.

    SvarSlett
  4. Så hele jeg:-), godt i grunn at han beholdt skjorta på;-)! Men du!; savnet Dr Hock på lista di;-) fnis fnis :-)! Fint røkebord! Hvor ble det av røkejakka til bestefar tro...?
    klem lillesøster<3

    SvarSlett
  5. Ja du gjorde vel det lillesøster ! Det ble vel litt sterke saker for deg tenker jeg hehe. Ja men du , må jo si den gammle umoderne saken der er sexy , ennå i dag ?!! Ja du den røkejakken ... er den hos deg ??? Jeg synes mamma mumlet noe om det ... Håhå god klem til deg ! Kom snart !

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !