Totalt antall sidevisninger

onsdag 24. april 2013

SOLA ...

Sola skinner nå til klokken halv ni på kvelden , wooow det er ikke verst ! Etter en liten tur til Plantasjen , må jeg si at jeg er fornøyd. I de ti pakkene med Stemors blomster er det alltid en veldig god blanding av farger . Det er alltid noen farger som ikke er så fine i de pakkene synes jeg. Men ... ikke i år ! I år fikk jeg tak i bare nydelige farger i en pakke.

Jeg har sådd noen Stemors blomster også , men regner med at de er temmelig tragiske og dystre i fargen , siden det er frø fra de jeg sådde i fjor. Jeg går for litt freshere farger her på trappen.


I dag har jeg vært utrolig usunn og fortsetter kvelden med boller ;) God kveld til deg !

2 kommentarer:

  1. Hei der!! Kjempefine blomster!! Jeg hadde is i kveld..... Boller hørtes veldig deilig ut😄😄

    SvarSlett
  2. Idag har jag också köpt penséer i precis samma färger, jag tycker det går så fint ihop med zink. Men det var tur att de inte blev kvar därute för det har haglat ikväll!

    Det ser gott ut med kaffe och bulle, det är precis vad jag behöver nu.

    Kram till dig vännen!
    Cia

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !