Totalt antall sidevisninger

mandag 31. desember 2012

NYTTÅRSAFTEN !


Stille nyttårs feiring blir det antagelig her hos oss i år.
Vi kom akkurat hjem etter et lite race i butikkene og en liten tur borte hos de små yndlingsmennene mine med stjerneskudd.
Der var det god stemmning med laging av karamellpudding og sand strøing fra små spann.

Godt å komme inn til fyr i ovnen igjen. Ute er det så glatt at man nesten ikke klarer å stå på bena , men her inne er nyting av kaffe og konfekt samt litt dekkning av spisestue bordet til i kveld. Jeg koser meg ! Nyter konfekten som aldri før. Du vet ... nyttårs løftene MÅ  trå i kraft i det nye året som kommer. Og de er det en del av !

 


1. Gjennoppta treningen ! (og den må være hard.)
2. Bare spise sundt ! (bortsett fra lørdager.)
3.Slutte å bekymre meg !
4. Hemmelig !!
Ja da har jeg litt å ta tak i på nyåret ... og vet du hva ? Det gleder jeg meg til !
Da vil jeg ønske mine faste følgere og dere andre som er innom bloggen min , et godt , fredfyllt , spennende og rikt år !
Nyttårsklem!

4 kommentarer:

  1. Ja det där med nyårslöften är minsann inte lätt, bäst är att inte lova något! Här kan vi heller knappt stå på benen, det är så halt så halt! Gott Nytt År önskar jag dej också!
    Kram Finas mammis

    SvarSlett
  2. Nyårslöften vågar jag inte lämna men jag kan ju lite tyst och stilla tänka att det och det ska jag göra, nånting kanske jag ska bli bättre på...jag får se...
    Jag önskar i alla fall ett riktigt GOTT NYTT ÅR till Dig!!
    //lisamaja

    SvarSlett
  3. Tack för inbjudan Sidsel! Jag ska läsa ditt förra inlägg lite bättre sedan för jag tro det handlade om just det.

    Men nejdå, huset blir fyllt av goda vänner så hunden får fullt upp att hälsa på alla under kvällen.

    Gott Nytt År önskar Dig min goa fina bloggvän!

    KLEM
    Cia

    SvarSlett
  4. Godt nytt år til dere!!! Stor Klem

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !