Totalt antall sidevisninger

søndag 7. oktober 2012

Temaet for foto konkurransen til Helene denne gangen er , PÅ VEGGEN.

Da tenkte jeg på dette bildet (tegningen) som vi har på stueveggen. Det er av Jøran Flo. Dette bildet har jeg hatt på veggen i mange år. Jeg husker at da barna mine var små , måtte jeg alltid ta ned dette bildet , da de feiret fødselsdag. Det ble for flaut for dem at mor hadde et sånt bilde på veggen. ( hihi ,jeg må le.) Det er KUNST barn sa jeg , men det hjalp ikke.
HER kan du se flere bidrag !

3 kommentarer:

  1. Ja jeg tror også jeg ville have gemt det mens min børn var små, men det er et flot billede, jeg kan godt lide det;-)

    SvarSlett
  2. Jeg tror nok de vente seg til det.
    Flott bilde av et flott bilde.
    God kveld.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2012/10/08/pa-veggen/

    SvarSlett
  3. Det er kunst, det er sensuellt, og det er vakkert. :)

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !