Totalt antall sidevisninger

onsdag 3. oktober 2012

Jesus er her ! Snart henger det Jesus bilder i alle rom...

I spisestuen står det et Jesusbilde oppe på en driv ved hylle.

Dette lille Jesus bildet kjøpte jeg til meg selv i fødselsdag gave i fjor høst da vi var i Hellas.Det er laget i tre og jeg synes at det er så nydelig.


Ja han står her på peishyllen i stuen.

På gjesterommet er det også et Jesus bilde over bestefar`s gamle seng.

Og på soverommet naturligvis. Det er jo oftest på soverommet de henger  i de gamle hjem. .Det skjønner jeg godt. Synes de gamle Jesus bildene er så vakre der de henger og for meg er det en påminnelse om noe trygt og godt.

4 kommentarer:

  1. helt enig.
    nydelig. har flere jeg og. liker!!!
    klem TOVE

    SvarSlett
  2. Jesus och madonnor står för lugn, det blir rofyllt med såna bilder. Den lilla du har på spishyllan är jättevacker.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  3. Hvorfor hang det bilder på soverommet i gamledager?

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !