Totalt antall sidevisninger

fredag 28. september 2012

Tiden går bare fortere og fortere , synes jeg. Fredag nå igjen ... så fort det går i mellom uken.Dette er i alle fall den aller beste dagen , synes jeg. Heeele helgen foran seg til å fylle med koselige ting.

Denne helgen tenkte jeg at vi skulle rekke en kunst utstilling (Pushwagner) , kino, loppemarkeder og kose oss på hytta. Hva vi rekker av dette er jo en annen sak da. Tenkte jeg skulle sette inn noen fine bilder fra denne herlige høstdagen vi har hatt i dag , men neida jeg får bare lastet opp et gammelt bilde fra bloggen. Så tok jeg dette da ... høst , levende lys og helg liksom hehe.
GOD HELG !
                                                              

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !