Totalt antall sidevisninger

torsdag 24. mai 2012

Endelig SOMMER....

Tenk på alt hva han har skapt , sier jeg bare.

Ja nå kommer det endelig blomster på Stemrs blomstene som jeg sådde.
I dag er det 22 varme og gode grader her , så nå kan man vel si at det er sommer.Det er så deilig med lange lyse kvelder hvor det er så varmt at man ikke trenger å pakke seg inn med masse klær og at man kan sitte ute å lese i fint lys helt til midnatt.  Hanen begynner å gale før halv fire om morgenen , så da er det atter lyst ute. Og nå kommer sommer blomstene , en etter en .Jeg elsker å plukke blomster og i dag fant jeg Smørblomster og Hundekjeks , som jeg satte i vaser på verandaen. NYT DAGEN !

4 kommentarer:

  1. Søt den lille kvite vasen. Jeg fant en akkurat likedan på loftet i forrige uke, og den skal tas i bruk etter at den har fått seg en real vask. Kos deg i finværet!

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Takk for det og god pinse til dere også !

    SvarSlett
  4. Så jättefint med traskronan som dansar i vinden, och hänga den så högt var vackert. Tur att du fick hjälp där. Härliga soliga dagar här också, känns som sommar redan.
    Ha en fin söndag
    Kramar
    AnnaMaria
    Ps, jättefin header du har

    SvarSlett

Det er kjempe koselig hvis du har lyst til å skrive noen ord !